تیامتیام، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

تیام نابغه ی کوچک آسمانی

عکسهای آتلیه مهرداد

1393/1/15 3:14
نویسنده : مامان نازی
830 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممم با یه وقفه ی خیلی طولانی ما اومدیم تا دوباره چیزای خوشمل بنویسیم.نوروز سال ٨٨ بود یعنی فروردین ماه زمانی که شما ٧ماهه بودی من و بابایی تصمیم گرفتیم دختر خوشگلمونو ببریم آتلیه عمو مهرداد دوست بابایی، که خیلی عکسای خوشکلی میگیره تا عکسای قشنگت بماند یادگاری، بعد بابایی گفت:دخترمون که هنوز نمی تونه بشینه چه جوری ازش عکس بگیریم؟الهی فدات شم که نمیتونستی بشینی چقدر اون لحظه ها ناب و شیرین و زیبا بود لحظه هایی که با قلب و روح و جسمم پیوند عجیبی خورده و هنوز ازیاداوریش قلبم سرشار از لذت میشه. اما عمو مهرداد در جواب سوال بابایی گفت: هیچ ایرادی نداره مامانی با دستش کمک کنه اون با من،ما کمک کردیم اما دستامون نمی دونیم چی شد تو عکسات. از خاطرات اون روز بگم که موقع تعویض لباس خیلی کلافه شده بودی وغرغرمیکردی من هم استرس گرفته بودم تا زود تموم بشه و شما خسته نشی.من و بابایی خیلی خوشحال بودیم وعمو مهرداد که اولین بار بود که شمارو میدید کلی ازت تعریف کرد که قند تو دل بابایی آب شد.راستی تمام لحظه های پیوند من و بابایی رو هم همین عمو مهرداد به ثبت رسونده بود تو همین آتلیه وحالا نوبت ثبت لحظه های شکوفایی ثمره ی زندگیمون بود.ای ی ی ی ی جونم ماه آسمونم شما هم ببینید وکیف کنید بگید ماشالاء دخملی چشم نخوره

اینم ملکه برفی

عکس 7ماهگی

این عکسم که هر کس دید دلش آب افتاد من با دستام شمارو از پشت گرفته بودم که نیفتی شمام این ژست خوشگلو گرفتی

مامانی فدای ژستات

آخر ژست

این لباس خیلی خوشگلو که قرمز رنگه وچقدر قرمز به شما میاد خاله ملی به شما هدیه داده مرسی خاله ملی 

وای مامانی چینگده آخه تو نازی

تیام وخرسش

این لباسم همراه با یک عروسک بانوی آشپزخانه،دایی عباس ازسفر نوروزیش به چین برای شما آورده که پشت لباست گره میخوره و خیلی خوشگله وانگار برای شما دوختنش مرسی دایی عباس جون

فرشته ای به نام تیام

پرنسس مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نازنین
5 شهریور 92 1:43
چه گل دختر دوست داشتنیو نازی دارین. خدا براتون نگهش داره. خوشحال میشیم اگه به ماهم سر بزنید.
عکس فرش
5 شهریور 92 18:35
آیا میخواهید عکس دلبند خود را به تابلو فرش تبدیل کنید؟؟؟ تبدیل عکس و هر گونه تصاویر به فرش در ابعاد گوناگون... کمتر از ده روز آن را درب منزل تحویل بگیرید... ارسال به تمام نقاط کشور.. 09137290912 03614456265