تیامتیام، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

تیام نابغه ی کوچک آسمانی

خبر خبر خبر

1393/1/10 1:27
نویسنده : مامان نازی
396 بازدید
اشتراک گذاری

یه شگفتانه

تیام پرنسس مامانی با تلاش فراوان و کوشش زیاد و بسیار قابل ملاحظه دوره های مهندسی خلاقیت را به خوبی گذراند و موفق به کسب گواهینامه از( آکادمی خلاقیت پارسیان) شد

به دختر گلم ضمن خسته نباشید تبریک میگمقلبماچ

حس مادرانه تو این لحظه به هیچ وجه قابل توصیف نیست.فقط شادی مادرانه با شبنم های عشق، چشمهایم هر لحظه به همراه تو موفقیت هایت را دنبال می کنند تمام هستی من

گواهینامه

 

من کیم؟گنج مهرو وفایم           من کیم؟آسمان سخایم            من کیم؟چهره ای آشنایم

مادرم ,جلوه گاه خدایم         من کیم؟عاشق روی فرزند       جان من پر کشد سوی فرزند

 برنخیزد دل از کوی فرزند       عاشقم عاشقی مبتلایم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)