تیامتیام، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

تیام نابغه ی کوچک آسمانی

معطوف شدن توجهات

1392/7/17 0:44
نویسنده : مامان نازی
283 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی دختر گلم ببخشید که انقدر خاطرات تورو نامنظم مینویسم آخه من یه کوچولو دیر شروع کردم به نوشتن وب خاطرات واینکه دخترم یه مادر شاغل مسًولیت بیشتری نسبت به یه مادر خانه دار،داره وگاهی اوقات پیش میاد که به یه سری از برنامه هاش اصلا نرسه.نازنینم خیلی دوستت دارم داری روز به روز بزرگتر باهوش تر و زیباتر میشی و من از لحظه به لحظه شکفتنت لذت میبرم گاهی اوقات یه حرفایی میزنی یا یه کارایی میکنی که همه مثحیر میشن.هرجا میبرمت همه ی توجهشون سمت تو معطوف میشه یکی از موهات میگه : وای خانم چقدر موهاش نازه مثل عروسکاس ویه موقع هایی هم طاقت نمیارن و میپرسن ببخشید خانم موهای شما که صافه موهای دخترتون به کی رفته؟بعد خودشون جواب میدن حتما به پدرش ومن هم با خنده حرفشونو تایید میکنم درسته که اکثریت افراد خانواده ی پدریت موهاشون فره اما موهای منم فر بوده وپدرم انقدر موهامو کوتاه کرده که موجدارشده وبعدهم به مرور زمان صاف،اما کسی تاعکسای دوران کودکیمو نبینه باور نمیکنه بگذریم بعضی ها هم که از شیرین زبونیات خوششون میاد از من میپرسن چند سالشه؟کی به حرف افتاده؟زود به حرف افتاده حتما خیلی باهاش حرق زدین ومن هم پاسخ میدم.تازگیا هم هوش فراوانتو تحسین میکنن خداروشکرمیکنم به خاطر داشتن تو...

فرفری مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)